» »

V ZDA iztrošene avtomobilske baterije povezali v 25 MWh

««
2 / 12
»»

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

kriptobog je izjavil:

a 500km dosega je odlicno? Jaz imam z dizelco 1000km dosega po 3 minutnem polnjenju. Pa se nimam jajcanja z iskanjem polnilnic.

Ja za 500 se moras ze ornk potrudit in skesirat. Je pa res kruto, kak se ljudi nateguje. Kupis drazji avto z polovico ali eno tretjino dosega.
Manj za vec press.


Te probleme z dosegom imate samo nepoznavalci ki niste nikoli zares sprobali električnega avtomobila (torej zares sprobati pomeni imeti vsaj 1 teden, še raje 1 mesec). Vsi lastniki električnih avtov pravijo da jih je doseg skrbel samo 1 mesec, potem pa nič več. Realnost je da ljudje IZJEMNO REDKO (morda 1x ali 2x na leto) delajo več kot je dosega v enem dnevu, nato pa se nafila čez noč. Za takrat ko greš, karikiram iz Ljubljane v Grčijo na dopust pa pač se po 3 urah vožnje ustaviš za 20 minut in kaj poješ in raztegneš noge ter greš na wc. Ni to noben problem v praksi. Problem je samo v glavah petrolheadov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

500 km je odlično ja. 99 % ljudi potuje precej manj kot toliko v enem dnevu 99 % dni v letu. Za tiste nekaj dni na leto ko pa MORDA potujejo več kot 500 km v enem dnevu imaš pa 20 minutno ultra hitro polnjenje (ker 20 minutni postanek po 3 do 4 urah vožnje naredijo tudi vsi vozniki naftnih avtomobilov).


Se spomnim od lani enega postanka na pumpi ki ima polnilnico. 2 Tesli sta cakali, da prideta na vrsto. Torej se 20 minut hitro razvlece na eno uro. Ena ura ali 3 minute z dizelco... :)


1. OKej recimo da se res razvleče v eno urco. Pa je res problem 1 urca tiste 2 dni na leto? NE. Ni nikakoršen problem v resnici.
2. Realno 99 % časa vedno dobiš prosto mesto za filat. Konkretno: v nekaj letih vožnje z EVjem boš čakal na polnilnico samo parkrat.
3. Vedno imaš možnost da se odpelješ do naslednje polnilnice.
4. Imaš določene ponudnike polnilnic kjer polnilnico rezerviraš 1 uro vnaprej in te čaka prosto mesto v vsakem primeru.


Problem je, ker to ni 2 dni na leto. Ne gremo vsi samo 1x letno na Hrvasko.

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

kriptobog je izjavil:

a 500km dosega je odlicno? Jaz imam z dizelco 1000km dosega po 3 minutnem polnjenju. Pa se nimam jajcanja z iskanjem polnilnic.

Ja za 500 se moras ze ornk potrudit in skesirat. Je pa res kruto, kak se ljudi nateguje. Kupis drazji avto z polovico ali eno tretjino dosega.
Manj za vec press.


Te probleme z dosegom imate samo nepoznavalci ki niste nikoli zares sprobali električnega avtomobila (torej zares sprobati pomeni imeti vsaj 1 teden, še raje 1 mesec). Vsi lastniki električnih avtov pravijo da jih je doseg skrbel samo 1 mesec, potem pa nič več. Realnost je da ljudje IZJEMNO REDKO (morda 1x ali 2x na leto) delajo več kot je dosega v enem dnevu, nato pa se nafila čez noč.


Sem sprobal. Zena je imela se plugin hibrida. Ugani kaj je bilo. Zamenjali smo za dizelco. Se ni obnesel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kriptobog ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

500 km je odlično ja. 99 % ljudi potuje precej manj kot toliko v enem dnevu 99 % dni v letu. Za tiste nekaj dni na leto ko pa MORDA potujejo več kot 500 km v enem dnevu imaš pa 20 minutno ultra hitro polnjenje (ker 20 minutni postanek po 3 do 4 urah vožnje naredijo tudi vsi vozniki naftnih avtomobilov).


Se spomnim od lani enega postanka na pumpi ki ima polnilnico. 2 Tesli sta cakali, da prideta na vrsto. Torej se 20 minut hitro razvlece na eno uro. Ena ura ali 3 minute z dizelco... :)


1. OKej recimo da se res razvleče v eno urco. Pa je res problem 1 urca tiste 2 dni na leto? NE. Ni nikakoršen problem v resnici.
2. Realno 99 % časa vedno dobiš prosto mesto za filat. Konkretno: v nekaj letih vožnje z EVjem boš čakal na polnilnico samo parkrat.
3. Vedno imaš možnost da se odpelješ do naslednje polnilnice.
4. Imaš določene ponudnike polnilnic kjer polnilnico rezerviraš 1 uro vnaprej in te čaka prosto mesto v vsakem primeru.

Se slisi grozno ja. Tak to je.
Ajd, ce bi meni Tesla placala za to, bi se spustil v to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

kriptobog je izjavil:

a 500km dosega je odlicno? Jaz imam z dizelco 1000km dosega po 3 minutnem polnjenju. Pa se nimam jajcanja z iskanjem polnilnic.

Ja za 500 se moras ze ornk potrudit in skesirat. Je pa res kruto, kak se ljudi nateguje. Kupis drazji avto z polovico ali eno tretjino dosega.
Manj za vec press.


Te probleme z dosegom imate samo nepoznavalci ki niste nikoli zares sprobali električnega avtomobila (torej zares sprobati pomeni imeti vsaj 1 teden, še raje 1 mesec). Vsi lastniki električnih avtov pravijo da jih je doseg skrbel samo 1 mesec, potem pa nič več. Realnost je da ljudje IZJEMNO REDKO (morda 1x ali 2x na leto) delajo več kot je dosega v enem dnevu, nato pa se nafila čez noč.


Itak. Znanec se mi non stop hvali kako je EV oh in sploh. Potem smo sli pa zadnjic ven na vecerjo je pa pol ure iskal kam bo avto priklopil. Tacas bi lahko ze predjed pojedli.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

kriptobog je izjavil:

a 500km dosega je odlicno? Jaz imam z dizelco 1000km dosega po 3 minutnem polnjenju. Pa se nimam jajcanja z iskanjem polnilnic.

Ja za 500 se moras ze ornk potrudit in skesirat. Je pa res kruto, kak se ljudi nateguje. Kupis drazji avto z polovico ali eno tretjino dosega.
Manj za vec press.


Te probleme z dosegom imate samo nepoznavalci ki niste nikoli zares sprobali električnega avtomobila (torej zares sprobati pomeni imeti vsaj 1 teden, še raje 1 mesec). Vsi lastniki električnih avtov pravijo da jih je doseg skrbel samo 1 mesec, potem pa nič več. Realnost je da ljudje IZJEMNO REDKO (morda 1x ali 2x na leto) delajo več kot je dosega v enem dnevu, nato pa se nafila čez noč. Za takrat ko greš, karikiram iz Ljubljane v Grčijo na dopust pa pač se po 3 urah vožnje ustaviš za 20 minut in kaj poješ in raztegneš noge ter greš na wc. Ni to noben problem v praksi. Problem je samo v glavah petrolheadov.

Seveda ti cez noc se nisi nikoli rabil avta za nujno ali spontano, ker si v mehurcku doma.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Invictus ::

EV so včasih najprej reklamirali, da ima boljše pospeške od ICE. Uporabnost tega je nična... Tiste, ki so hitro speljevali, so včasih lovili tudi policaji, pa tudi zavarovalnice niso najbolj navdušenje (Triglavov Drive ti da cel kup minus točk za hitro pospeševanje).

Danes je nov KPI za EV vzdržljivost baterije. Mali milijon člankov, kako je še vedno 95% po 5 letih. ICE ima 100% dokler tisti pleh ne prerjavi, potem zamnjaš za 100 EUR.

O primernem dosegu EV se bolj malo piše. Vsak usran ICE, tudi 30, 40 let star, te z enim tankom pripelje v Dalmacijo. Za EV ne bi dal roke v ogenj...

Pozimi kapaciteta baterije kar pade. Se pravi, ti podraži vožnjo. ICE tega problema nima.

Avto se ti polni celo noč/dan. Vmes se ti razbije froc, ti imaš pa prazno baterijo, oz. ne dovolj polno, da prideš do urgence.

EV friki so tudi nenormalno neizobraženi,kar se tiče snovne fizike. Sploh, ko pride do časa polnjenja. Zato zgleda ne dobijo služb v industriji, ampak bolj v javnem sektorju. Sam kaj, ko postanejo ti idioti potem kar odločevalci...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Holedino ::

Tebi se morda sliši grozno, ker si od malih nog navajen na naftno tehnologijo. Tako kot bi bil navajen na stari Nokia telefon z črnobelim zaslonom na tipke. ZDej je tukaj nova, mnogo boljša, a DRUGAČNA tehnologija. Daj tehnologiji čas nekaj tednov da se na njo navadiš (prej moraš seveda kupit električni avto). Ne pravijo zastonj študije da ko enkrat probaš elektriko ne greš nikoli več nazaj na bencin. :)

Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Tesla ima tudi največji driver satisfaction rating od vseh znamk, tudi večjega od vseh naftnih znank.
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...

Tesla trifecta dominates Consumer Reports' list of most satisfying cars on the market
https://www.teslarati.com/tesla-most-sa...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

. Za takrat ko greš, karikiram iz Ljubljane v Grčijo na dopust pa pač se po 3 urah vožnje ustaviš za 20 minut in kaj poješ in raztegneš noge ter greš na wc.
Za scat je dovolj 5 minut, ce pa imas se zeno, otroke, psa v avtu, pa se je boljse takrat ustavit, ko je res treba, ce je ali ni polnilnice.
Pol se pa tvoj idealni scenarij podre, kot hisa kart.

Bil sem na pocivaliscu na hrvaskem, ni bilo polnilnice, sem se vseeno ustavil. Z EVjem jebeno, zelo jebeno, ce te srat stisne, ko ne rabis polnit, ko pa moras polnit, te pa ne stisne.

Ne razumes, vem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Tebi se morda sliši grozno, ker si od malih nog navajen na naftno tehnologijo. Tako kot bi bil navajen na stari Nokia telefon z črnobelim zaslonom na tipke. ZDej je tukaj nova, mnogo boljša, a DRUGAČNA tehnologija. Daj tehnologiji čas nekaj tednov da se na njo navadiš (prej moraš seveda kupit električni avto). Ne pravijo zastonj študije da ko enkrat probaš elektriko ne greš nikoli več nazaj na bencin. :)

Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Tesla ima tudi največji driver satisfaction rating od vseh znamk, tudi večjega od vseh naftnih znank.
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...

Tesla trifecta dominates Consumer Reports' list of most satisfying cars on the market
https://www.teslarati.com/tesla-most-sa...


Najvecji satisfaction rating imajo, ker jo vozijo ev believerji. To je pa vse. Avto je pa v resnici precenjej srot.

Holedino ::

Ne drži. Molnar, ko rabiš avto za nujno ali spontano ima vedno zadosti dosega da se odpraviš takoj v praksi. Če pa bi uspel res sprazniti 500 km dosega Tesle v enem dnevu, prideš domov 8 zvečer iz celodnevnega roasdtripa in se nato TAKOJ hočeš odpraviti na nov roadtrip pa pač greš za 15 minut dofilat na hitro polnilnico. Verjetnost da boš mogel it dofilat na hitro polnilnico je pa približno enaka nič.

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Ne drži. Molnar, ko rabiš avto za nujno ali spontano ima vedno zadosti dosega da se odpraviš takoj v praksi. Če pa bi uspel res sprazniti 500 km dosega Tesle v enem dnevu, prideš domov 8 zvečer iz celodnevnega roasdtripa in se nato TAKOJ hočeš odpraviti na nov roadtrip pa pač greš za 15 minut dofilat na hitro polnilnico. Verjetnost da boš mogel it dofilat na hitro polnilnico je pa približno enaka nič.


Ko ti bo otrok zelo otezeno dihal, ne bos imel 15 minut casa. PA ni samo 15 minut, ker moras najprej se polnilnico najti.

Holedino ::

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Tebi se morda sliši grozno, ker si od malih nog navajen na naftno tehnologijo. Tako kot bi bil navajen na stari Nokia telefon z črnobelim zaslonom na tipke. ZDej je tukaj nova, mnogo boljša, a DRUGAČNA tehnologija. Daj tehnologiji čas nekaj tednov da se na njo navadiš (prej moraš seveda kupit električni avto). Ne pravijo zastonj študije da ko enkrat probaš elektriko ne greš nikoli več nazaj na bencin. :)

Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Tesla ima tudi največji driver satisfaction rating od vseh znamk, tudi večjega od vseh naftnih znank.
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...

Tesla trifecta dominates Consumer Reports' list of most satisfying cars on the market
https://www.teslarati.com/tesla-most-sa...


Najvecji satisfaction rating imajo, ker jo vozijo ev believerji. To je pa vse. Avto je pa v resnici precenjej srot.


No, avto ima specifikacije mnogo boljše za isto ceno od ostale električne konkurence. Tesla tudi nič ne vlaga v oglaševanje v medijih, ker ji ni treba. Naftne avte rabijo pa kar naprej pushat preko televizijskih in drugih oglasov, ker so shit in se drugače ne bi prodajali. Sicer pa poleg Tesle imaš dandanes tudi obilo drugih proizvajalcev električnih avtomobilov, tako da če komu Tesla ni všeč, naj pač vzeme IONIQ6, ID4 ali pač kakorli že pač hoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

No saj razumemo, ti gres na WC, ko je treba avto polnit, pa gres na pomoc, ko je prazen.

Pa pisani nosorogi tudi obstajajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Tebi se morda sliši grozno, ker si od malih nog navajen na naftno tehnologijo. Tako kot bi bil navajen na stari Nokia telefon z črnobelim zaslonom na tipke. ZDej je tukaj nova, mnogo boljša, a DRUGAČNA tehnologija. Daj tehnologiji čas nekaj tednov da se na njo navadiš (prej moraš seveda kupit električni avto). Ne pravijo zastonj študije da ko enkrat probaš elektriko ne greš nikoli več nazaj na bencin. :)

Once you go electric, you don't go back: survey shows less than 1% of EV owners want to go back to gas
https://electrek.co/2020/12/29/once-you...

Tesla ima tudi največji driver satisfaction rating od vseh znamk, tudi večjega od vseh naftnih znank.
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...

Tesla trifecta dominates Consumer Reports' list of most satisfying cars on the market
https://www.teslarati.com/tesla-most-sa...


Najvecji satisfaction rating imajo, ker jo vozijo ev believerji. To je pa vse. Avto je pa v resnici precenjej srot.


No, avto ima specifikacije mnogo boljše za isto ceno od ostale električne konkurence. Tesla tudi nič ne vlaga v oglaševanje v medijih, ker ji ni treba. Naftne avte rabijo pa kar naprej pushat preko televizijskih in drugih oglasov, ker so shit in se drugače ne bi prodajali. Sicer pa poleg Tesle imaš dandanes tudi obilo drugih proizvajalcev električnih avtomobilov, tako da če komu Tesla ni všeč, naj pač vzeme IONIQ6, ID4 ali pač kakorli že pač hoče.


Ne nakladaj. Lahko ukinejo oglasevanje pa se bodo lepo prodajali. A mislis, da avte kupujemo zaradi oglasov? Res zivis v nekem imaginarnem svetu.

nejodagreat ::

Torej za tiste z astmatičnimi otroki, bolnico več kot 100km stran in probleme z inkontinenco EV definitivno odpadejo.

Holedino ::

Lahko greš na WC tudi takrat ko avto še ni prazen. Se je pa fino ustaviti za 20 minut vsakih 3 do 4 ure vožnje če ne drugega da kaj poješ in da noge malo pretegneš. Nisem se srečal da bi kdo več kot 4 ure vozil in se nikoli ustavil. Ja za challenge morda komu rata, ampak sam od sebe se bo pa ustavil ker 4 ure vozit brez prestanka pač ni prijetno. Kot sem rekel doseg problematizirajo samo nepoznavalci, v praksi pa ni noben problem. Današnji električni avtomobili imajo celo PREVEČ dosega, kar jasno povedo tudi lastniki. Želiš da ti dam link kjer to jasno povedo?

Ne nakladaj. Lahko ukinejo oglasevanje pa se bodo lepo prodajali.

Ne nakladam, povedal sem dejstva. Ja bi se prodajali, ampak bi se prodajali dosti manj, to je dejstvo.

A mislis, da avte kupujemo zaradi oglasov?

Zaradi oglasov je weird way to put it, ampak dejstvo je da oglasi močno pospešijo prodajo, če je ne bi, potem firme ne bi zmetale milijarde evrov v oglaševanje.

Res zivis v nekem imaginarnem svetu.

Ni res, ne živim v imaginarnem svetu. Živim v realnem svetu. V tvojem imaginarnem svetu firme vsako leto zmečejo stotine MILIJARD evrov v oglaševanje, čeprav ti meniš da oglasi ne delujejo in so čist za brezveze. AMpak dejstvo je da se motiš, niso bolj pameten od milijonov podjetij po vsem svetu, a veš. Dejstvo je da oglasi DEJANSKO močno povečajo prodajo. Če ne bi, potem bi firme nehale oglaševat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

Lahko greš na WC tudi takrat ko avto še ni prazen. Se je pa fino ustaviti za 20 minut vsakih 3 do 4 ure vožnje če ne drugega da kaj poješ in da noge malo pretegneš. Nisem se srečal da bi kdo več kot 4 ure vozil in se nikoli ustavil. Ja za challenge morda komu rata, ampak sam od sebe se bo pa ustavil ker 4 ure vozit brez prestanka pač ni prijetno. Kot sem rekel doseg problematizirajo samo nepoznavalci, v praksi pa ni noben problem. Današnji električni avtomobili imajo celo PREVEČ dosega, kar jasno povedo tudi lastniki. Želiš da ti dam link kjer to jasno povedo?

Ne nakladaj. Lahko ukinejo oglasevanje pa se bodo lepo prodajali.

Ne nakladam, povedal sem dejstva. Ja bi se prodajali, ampak bi se prodajali dosti manj, to je dejstvo.

A mislis, da avte kupujemo zaradi oglasov?

Zaradi oglasov je weird way to put it, ampak dejstvo je da oglasi močno pospešijo prodajo, če je ne bi, potem firme ne bi zmetale milijarde evrov v oglaševanje.

Res zivis v nekem imaginarnem svetu.

Ni res, ne živim v imaginarnem svetu. Živim v realnem svetu. V tvojem imaginarnem svetu firme vsako leto zmečejo stotine MILIJARD evrov v oglaševanje, čeprav ti meniš da oglasi ne delujejo in so čist za brezveze. AMpak dejstvo je da se motiš. Dejstvo je da oglasi DEJANSKO močno povečajo prodajo.

Ustavis se za 5 minut na pol poti, kaj bi ti se rad? 8 hodno kosilo vmes na avtocesti, ker si od sedenja postal lacen?
Na dolgi poti je cilj, da si cim prej na cilju in cas porabis na cilju, ne na poti do cilja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

kriptobog ::

Holedino je izjavil:

Lahko greš na WC tudi takrat ko avto še ni prazen. Se je pa fino ustaviti za 20 minut vsakih 3 do 4 ure vožnje če ne drugega da kaj poješ in da noge malo pretegneš. Nisem se srečal da bi kdo več kot 4 ure vozil in se nikoli ustavil. Ja za challenge morda komu rata, ampak sam od sebe se bo pa ustavil ker 4 ure vozit brez prestanka pač ni prijetno. Kot sem rekel doseg problematizirajo samo nepoznavalci, v praksi pa ni noben problem. Današnji električni avtomobili imajo celo PREVEČ dosega, kar jasno povedo tudi lastniki. Želiš da ti dam link kjer to jasno povedo?

Ne nakladaj. Lahko ukinejo oglasevanje pa se bodo lepo prodajali.

Ne nakladam, povedal sem dejstva. Ja bi se prodajali, ampak bi se prodajali dosti manj, to je dejstvo.

A mislis, da avte kupujemo zaradi oglasov?

Zaradi oglasov je weird way to put it, ampak dejstvo je da oglasi močno pospešijo prodajo, če je ne bi, potem firme ne bi zmetale milijarde evrov v oglaševanje.

Res zivis v nekem imaginarnem svetu.

Ni res, ne živim v imaginarnem svetu. Živim v realnem svetu. V tvojem imaginarnem svetu firme vsako leto zmečejo stotine MILIJARD evrov v oglaševanje, čeprav ti meniš da oglasi ne delujejo in so čist za brezveze. AMpak dejstvo je da se motiš. Dejstvo je da oglasi DEJANSKO močno povečajo prodajo.



Zivis v imaginarnem svetu. Ce ne bi golasevali se mogoce samo ne bi odslocil za nek model, ampak bi vzel drugega. Imas tudi firme, ki ne oglasujejo pa imajo odloicno prodajo bencinarjev :)
PA se en hint. Oglasevanje prikazes kot strosek. Ampak dokler si mamin sinko, ne bos imel pojma o firmah in poslovanju, da bi to vedel.

Holedino ::

nejodagreat je izjavil:

Torej za tiste z astmatičnimi otroki, bolnico več kot 100km stran in probleme z inkontinenco EV definitivno odpadejo.


Ni res, zakaj bi odpadli? Sej na WC greš lahko tudi prej (takoj ko te prime), ni treba da čakaš da bo avto prazen. KOt sem rekel, doseg problematizirajo samo nepoznavalci, v praksi pa doseg ni noben problem če zbereš EV primeren svojim potrebam. Določeni modeli EV so primerni tudi za pogoste roadtripe.

m0LN4r ::

nejodagreat je izjavil:

Torej za tiste z astmatičnimi otroki, bolnico več kot 100km stran in probleme z inkontinenco EV definitivno odpadejo.

Ma ne, ce moras na pomoc kam, bos pac reku. Lej glih sm prsu domu, mal morm se nafilat, pa ti pridem pol pomagat.
Ko bo ze temno, ko bo prepozno, anyway.

Ampak EV funkcionira za holedina, ker on je ziheras brez lajfa. On bi tudi rekel, sory zdaj ne morem, ker se mi racunica za polnenje ne izide za jutrisnji dan.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

kriptobog je izjavil:

Holedino je izjavil:

Ne drži. Molnar, ko rabiš avto za nujno ali spontano ima vedno zadosti dosega da se odpraviš takoj v praksi. Če pa bi uspel res sprazniti 500 km dosega Tesle v enem dnevu, prideš domov 8 zvečer iz celodnevnega roasdtripa in se nato TAKOJ hočeš odpraviti na nov roadtrip pa pač greš za 15 minut dofilat na hitro polnilnico. Verjetnost da boš mogel it dofilat na hitro polnilnico je pa približno enaka nič.


Ko ti bo otrok zelo otezeno dihal, ne bos imel 15 minut casa. PA ni samo 15 minut, ker moras najprej se polnilnico najti.


V praksi se nikoli ne zgodi da bi otrok zelo oteženo dihal ravno takrat ko bi prišel iz roadtripa kjer si spraznil 500 km dosega. In tudi če, je mnogo bolje da pokličeš rešilca v tem primeru, tudi če imaš avto z polnim tankom bencina. Rešilca vozijo medicinsko usposobljene osebe, ki otroku lahko pomagajo če pade v nezavest ali kaj takšnega.

m0LN4r ::

Holedino je izjavil:

nejodagreat je izjavil:

Torej za tiste z astmatičnimi otroki, bolnico več kot 100km stran in probleme z inkontinenco EV definitivno odpadejo.


Ni res, zakaj bi odpadli? Sej na WC greš lahko tudi prej (takoj ko te prime), ni treba da čakaš da bo avto prazen. KOt sem rekel, doseg problematizirajo samo nepoznavalci, v praksi pa doseg ni noben problem če zbereš EV primeren svojim potrebam. Določeni modeli EV so primerni tudi za pogoste roadtripe.

Ti si nepoznavalec realnega razgibanega socialnega zivljenja, to je dejstvo!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Holedino ::

m0LN4r je izjavil:

. Za takrat ko greš, karikiram iz Ljubljane v Grčijo na dopust pa pač se po 3 urah vožnje ustaviš za 20 minut in kaj poješ in raztegneš noge ter greš na wc.
Za scat je dovolj 5 minut, ce pa imas se zeno, otroke, psa v avtu, pa se je boljse takrat ustavit, ko je res treba, ce je ali ni polnilnice.
Pol se pa tvoj idealni scenarij podre, kot hisa kart.

Bil sem na pocivaliscu na hrvaskem, ni bilo polnilnice, sem se vseeno ustavil. Z EVjem jebeno, zelo jebeno, ce te srat stisne, ko ne rabis polnit, ko pa moras polnit, te pa ne stisne.

Ne razumes, vem.


Za scat je dovolj 5 minut, ce pa imas se zeno, otroke, psa v avtu, pa se je boljse takrat ustavit, ko je res treba, ce je ali ni polnilnice.

Kakorkoli pogledaš v praksi ni noben problem se ustavit za 20 minut vsake 3 do 4 ure vožnje pa naj bo za karkoli pač že. Tudi samo zato da noge raztegneš. Takšno potovanje je mnogo bolj prijetno in si tudi manj utrujen od takšnega potovanja. Ne vem zakaj bi sam sebe mučil in vozil 5 ali 10 ur skupaj, če pa ni treba. Dobro za stavo s kolegi mogoče. AMpak drugače pa ne.

Pol se pa tvoj idealni scenarij podre, kot hisa kart.

Ne, se ne. Ni noben idealni scenarij, je scenarij ki ga 17 milijonov lastnikov električnih avtomobilov dela po vsem svetu vsakodnevno in nimajo nobenih problemov. PRoblemi so samo v tovji glavi, v praksi jih pa ni.
Evo potovanje z družino zgleda takole, nobenih problemov. Posnetka seveda vem da NE BOŠ POGLEDAL.
Tesla 1,200 Mile Epic Road Trip - UK to France - Tesla Model 3 LR Review


Zivis v imaginarnem svetu. Ce ne bi golasevali se mogoce samo ne bi odslocil za nek model, ampak bi vzel drugega. Imas tudi firme, ki ne oglasujejo pa imajo odloicno prodajo bencinarjev :)
PA se en hint. Oglasevanje prikazes kot strosek. Ampak dokler si mamin sinko, ne bos imel pojma o firmah in poslovanju, da bi to vedel.


NE drži, ne živim v imaginarnem svetu. Realen svet jasno kaže da oglasi pač povečajo prodajo. Pika basta. Katere firme ne oglašujejo bencinarjev? Seveda prikažeš kot strošek. Tvoj adhonimem o maminem sinku je seveda logicall fallacy. Nisem noben mamin sinko, ampak tudi če bi bil, to ne bi imelo popolnoma nobenega vpliva na moje argumente. Seveda prikažeš oglaševanje kot strošek, ampak zakaj bi firme oglaševale, če pa kot praviš niamjo od tega nič, ker oglasi tako ali tako po tvoje ne delujejo. Torej zakaj bi si firme delale strošek z oglasševanjem, če je pa le to po tvoje nesmiselno?

m0LN4r je izjavil:

Holedino je izjavil:

nejodagreat je izjavil:

Torej za tiste z astmatičnimi otroki, bolnico več kot 100km stran in probleme z inkontinenco EV definitivno odpadejo.


Ni res, zakaj bi odpadli? Sej na WC greš lahko tudi prej (takoj ko te prime), ni treba da čakaš da bo avto prazen. KOt sem rekel, doseg problematizirajo samo nepoznavalci, v praksi pa doseg ni noben problem če zbereš EV primeren svojim potrebam. Določeni modeli EV so primerni tudi za pogoste roadtripe.

Ti si nepoznavalec realnega razgibanega socialnega zivljenja, to je dejstvo!


Ne drži, 17 milijonov lastnikov električnih avtomobilov uporablja električni avto po vsem svetu vsakodnevno in nimajo nobenih problemov. PRoblemi so samo v tovji glavi, v praksi jih pa ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

nejodagreat ::

m0LN4r je izjavil:


Ma ne, ce moras na pomoc kam, bos pac reku. Lej glih sm prsu domu, mal morm se nafilat, pa ti pridem pol pomagat.
Ko bo ze temno, ko bo prepozno, anyway.

Ne vem kakšno pomoč maš v mislih, amapk ponavadi glih ne prosim ljudi ki so 100km stran da mi pridejo isti dan pomagat drva zlagat, za neko normalno razdaljo se pa verjetno da dost hitro nafilat. Če misliš neko nujno pomoč pa tud kličem 112, ne pa kolegov.

Utk ::

Polneš takrat ko imaš priložnost, če nimaš, polneš ko je treba. Če se voziš 2 uri in te pritisne srat, greš srat in polnit, tudi če bi lahko vozil še eno uro. V čem je problem? Če pa pol ure od štarta ne zdržiš brez sekreta...ja, potem je nov avto tvoj najmanjši problem, leta 2035. pa itak najbrž ne boš dočakal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

PrimoZ_ ::

Oboji ste trapastsi, tako die hard zagovorniki EV, kot zagrizeni nasprotniki.

EV res ni za vsakega, vseeno pa če si nehaš delat scenarije v glavi kako boš moral mulca nujno peljat 200km stran na uregenco, pa kako vsak dan hodiš v minhen na sestanke, potem kar naenkrat 99,99% časa nimaš nobenih težav.

Seveda pa definitivno EV še vedno ni za vse, za začetek je že pomanjkanje karoseriskih opcij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PrimoZ_ ()

PrimoZ_ ::

Jaz osebno sem z EV zelo zadovoljen

70% časa delam poti do 70km v obe smeri.
25% časa so poti do 120km v obe smeri
Ostalo so pa res neka daljša potovanja kjer moram celo malo pomisliti da bom vmes napolnil ali pa da bom na cilju priklopil.

Če hodim samo na delo + lokalni opravki potem avta tudi kake 3 ali 4 dni ne priklopim na polnilnico, pa imam še vedno 35% do 40% baterije, da bi lahko mulca peljal na uregenco :))

Holedino ::

Nismo nobeni trapaši, trapaši so zagrizeni nasprotniki superornega električnega pogona, jaz pošteno povem da EV še ni za vsakega, je pa za 80 % Slovencev, kajti 80 % Slovencev lahko polni doma ali pa ima možnost inštalacije domače polnilnice v stanovanjskem bloku (kar 70 % vseh Slovencev živi v hiši po statistikah). Kdor je v bloku naj se pozanima če je kakršnakoli možnost inštalacije domače polnilnice, če ne, potem morda EV ni za njega (razen če se je pripravljen malenkost prilagodit in ima kakšno počasno polnilnico v neposredni bližini, vendar to pa res ni za vsakega, čeprav poznam par ljudi ki nimajo možnosti polnjenja doma in imajo EV in pravijo da so zadovoljni).Ko se bo postavilo še počasne polnilnice tudi pred socialističnimi bloki iz juge, potem bo EV za vsakega, danes je pa za skoraj vsakega. Če pa imaš možnost polnjenja doma, potem je EV zate. Zelo dober in informativen video spodaj na linku (pa še ostale Janove videje lahko pogledate, so vredni ogleda). :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

starfotr ::

twom je izjavil:

Problem izrabljenih baterij in reciklaže ni rešen, je samo zamaknjen za par let. Nič drugega.
Ne tega mešat z ostalim. Mal logike prosim uporabite...


RRR - Reduce, Reuse, Recycle

Holedino ::

Ampak a ni zanimivo kakšni bedaki so zagrizeni nasprotniki električne mobilnosti, prav borijo se za to da jih bi naftna podjetja še naprej veselo OŽEMALA in izkoriščala. Da si tok opran da HOČEŠ da te izkoriščajo moraš nekaj res močnega konzumirat. Ovce pač. :))

Da bi dvignili cene nafte, bodo načrpali dva milijona sodov dnevno manj

https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...


Wendover productions je pred kratkim naredil ODLIČEN dokumentarec na temo zakaj gredo cene nafte v nebo. Spoiler alert: NALAŠČ. Zato ker lahko. Vi se jim pa pustite. Tisti ki se jim pustete seveda.
Why Gas Got So Expensive (It’s Not the War)


Opec+ v zmanjšanje črpanja nafte za dvig cen na svetovnem trgu
Cene nafte se že zvišujejo

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/opec...

Bo že držalo ko so rekli: ovce so zato da se strižejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fikus_ ::

Inzenirček, nabavi EV, SE in potem iz izkušenj pametuj!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Holedino ::

EV imam, SE pa so nam zavrnili vlogo. Se borimo, sedaj že druga pritožba. Tolk časa bomo vztrajali da bo tudi SE na strehi, če ne drugega baterije in sistem ki ne oddaja v omrežje (lahko pa iz omrežja jemlje, tako kot običajen uporabnik gospodinjstva seveda), kar ne zahteva soglasja. Ne pametujem, povem samo preverljiva dejstva. Električni avto je jasno prihodnost avtomobilizma, to je jasno kot beli dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fikus_ ::

Kateri EV pa imaš?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Holedino ::

Je pomembno? Meni OK služi, bil je poceni je pa eden izmed EVjev prve generacije, ne rabim pa nikakršnega posmehovanja češ kaj to zaeno "vstavi slabšalni samostalnik" vozim. Pač vsakdo naj kupi EV primeren svojim potrebam, meni služi odlično. Ni tako dober kot Tesla, ampak je pa zato bil neprimerljivo cenejši kot Tesla.

fikus_ ::

Enkrat si ze lagal, da imas EV, tako da ...

Srečno.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Holedino ::

Nič nisem lagal, res imam EV. NIsem povedal kakšnega, ampak je EV. TREBA se je znebit ODVISNOSTI od tuje nafte, nehat je treba zastrupljat svoj lasten zrak ki ga dihamo, ter treba je prevoz naredit bolj energetsko učinkovit. Prepoved prodaje dizlov in bencinarjev leta 2035 je PREMALO ambiciozna (ne preveč kot jo nekateri obtožujejo, ampak PREMALO ambiciozna), moglo bi bit 2030, tako kot tudi hoče večina Evropejcev. Kdo bo leta 2030 še HOTEL kupit naftni avto? Skoraj nihče. Poglejmo podatke. Tole so deleži prodaje električnih avtomobilov po letih v Evropski uniji:

2020: 11 %
2021: 19 %
2022: 29 %

Torej kdaj bo blizu 100 %? Okrog 2030, tako je. ;) Al pa še prej, ker rast ne bo linearna, ampak bo eksponentna, ker adopcija vsake nove tehnologije slej ko prej preide v eksponentno fazo. Da prepoved nastopi šele leta 2035 je PREMALO ambiciozno, ker že 5 let prej naftnega avtomobila ne bo HOTEL kupit skoraj nihče. Prepoved bo tako samo simbolična.

Večina Evropejcev bi po letu 2030 prepovedala bencinske in dizelske avte
https://pmm.finance.si/8973924/Vecina-E...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fikus_ ::

Kaj pa 2025?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Holedino ::

Norveška ima letnico 2025. Vendar tam je že danes 92 % vseh prodanih avtov električnih.
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Utk ::


Tu v mestu je ena polnilnica, so zadnjic dal na avtovleko ze drugi EV, ker se po tistem ni odpeljal.

Ja, v tretjem svetu se dostikrat zgodi to. Slabi avti, slabe polnilnice, slabo omrežje. Na Kitajskem in še kje je pa to že redkost.

spegli ::

V GB so nabavli el za policijo. Pa zdej niso več suitable lol https://www.bbc.com/news/uk-england-glo...
En model je pa zažgal svojo Teslo, ko je zvedel, da je nova baterija 20k.

Holedino ::

V GB so nabavli el za policijo. Pa zdej niso več suitable lol

Verjetno podkupljeno s strani naftnega lobija. Veliko policij po celem svetu uporablje električne avtomobile brez problemov. Pravijo da prinašajo OGROMNE prihranke.
Charging to the rescue: why police cars are going electric
https://www.moveelectric.com/e-cars/cha...

En model je pa zažgal svojo Teslo, ko je zvedel, da je nova baterija 20k.

Pobluzil si vse. Ta tip je v videu jasno povedal da je VSE vredne komponente kot so motor, baterija, kontroler, zaslon, skratka VSE je pobral ven in prodal preden je avto zažgal. Od avta je ostala samo "škodljka". In model je zaslužil več kot stane popolnoma nova Tesla samo z ogledi na Youtubu in ostalih socialnih medijih.

Če mogel ne bi bil Youtuber željan Youtube denarja in slave, bi lahko preprosto šel do firme EV clinic in bi mu za male pare zamenjali tistih nekaj celic v bateriji. Da 8 letne garancije sploh ne omenjamo. TOyota in Lexus imata celo 15 let garancije oziroma 1 MILIJON kilometrov garancije. Te "težave z baterijo" so IZJEMNO redke, manj kot 1 na 10.000 avtov. Tudi pri naftnih avtih se kdaj zgodi da avto zariba že prvi mesec, pa zato gremo okoli in govorimo da vsi naftni avtomobili zdržijo samo en mesec? Seveda ne. Zakaj pol to nekateri delate pri električnih avtomobilih? Zato ker jih ne marate? Torej ste pripravljani lagati in potvarjati dejtva zato ker ste brez racionalnega razloga proti nečemu?

Podatki iz prakse so pa jasni:

How long will electric car batteries REALLY last? Study claims Teslas lose just 1% performance every year caused by repeat charges
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...

Tesla battery predicted to have 80% capacity after 840,000 km (521,000 mi)
https://www.teslarati.com/tesla-battery...

Tesla battery data shows path to over 500,000 miles on a single pack
https://electrek.co/2016/11/01/tesla-ba...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Also:

Police chief explains how Tesla Model Y patrol car will save them $80,000
https://electrek.co/2023/02/06/police-c...

Tesla Model 3 has been selected as new police vehicle by Dallas County
https://electrek.co/2022/04/27/tesla-mo...

FBI spotted using badass-looking Ford Mustang Mach-E electric car
https://electrek.co/2022/08/16/fbi-spot...

Even the Department of Homeland Security is adopting EVs, check out their new fleet
https://electrek.co/2022/09/22/the-depa...

Tesla vehicles are now being deployed by Belgium police
https://electrek.co/2018/08/31/tesla-ve...

Swiss Police replace diesel cruisers with 7 Tesla Model X 100Ds to save money/fight drones
https://electrek.co/2018/03/16/police-b...

Tesla Model X all-electric SUV converted into police cruiser by Ontario Police
https://electrek.co/2018/02/15/tesla-mo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Skratka električne avtomobile uporablja policija povsod po svetu. Da so v veliki Britaniji rekli da niso primerni je laž podmazana z denarjem naftnega lobija. Ker vendarle se je treba zavedati da naftni lobij bo izgubil tisoče MILIJARD evrov denarja in verjemite da dela vse kar je v njegovi moči da bi bila njegova izguba dobička čim manjša. DA, tudi podkupujejo politike in načrtno razširjajo mite, katererim večina nevedne populacije na žalost nasede. Več o tem pa v temle dokumentarnem prispevku, kjer so notri povzetki znanstvene študije, kjer so ugotovili kako in na kakšnen način naftni lobij NAČRTNO na socialnih medijih razširja mite o električnih avtomobilih in zelenih virih energije. MAKE NO MISTAKE, ampak takšno veliko število mitov NI NOBENO NAKLJUČJE, ampak je NAČRTNO DEJANJE naftnega lobija. Večina ljudi je pa žrtev takšnih dezimformacij.

Exposed: The smear tactics against wind and solar

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fikus_ ::

Holedino je izjavil:

Norveška ima letnico 2025. Vendar tam je že danes 92 % vseh prodanih avtov električnih.
Phase-out of fossil fuel vehicles @ Wikipedia


Imaš podatke za lansko leto, januarja se je spremenilo!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Holedino ::

Spremenilo se je tako malenkostno da ni omembe vredno. Velika večina prodanih novih avtomobilov je električnih. POdatek da bo Norveška ukinila prodajo novih vozil na fosilna goriva leta 2025 pa še vedno drži.

Norway bans gas car sales in 2025, but trends point toward 100% EV sales as early as April
https://electrek.co/2021/09/23/norway-b...

Norway to 'completely ban petrol powered cars by 2025'
https://www.independent.co.uk/climate-c...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

fikus_ ::

Januar 2023!!!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Holedino ::

Ja kaj je z njim?

fikus_ ::

Poglej prodajo EV na Norveškem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Holedino ::

https://www.google.com/search?q=januar+.....69i57j33i160.232j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

New passenger plug-in car registrations in Norway - January 2023
BEVs: 138,292 (up 21.6%, at 79.3% market share)
PHEVs: 14,857 (down 61%, at 8.5% market share)
Total: 153,144 (up 0.8%, at 87.8% market share)


Cca 80 % čistih električnih, pa še 8,5 % plug in hibridov in smo na na 88 %. TOrej velika večina prodanih avtov je električnih. Naftni je samo 1 od desetih. In kaj je tvoj point?

Ja šlo je malenkost dol par procentov, ker so skoraj izničili subvencije, ampak to je pričakovano da bo šlo par procentov dol začasno. Še vedno je velika večina prodanih novih avtov električnih, tudi januarja 2023.

Si vedel da je lani kar 29 % vseh prodanih avtov v Evropski uniji bilo električnih? ;)8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Holedino ()

Holedino ::

Electric Car Market Grows To 29% In Europe As EV Sales Explode!
https://cleantechnica.com/2022/01/30/29...

Vsekakor gre delež ZELO HITRO gor, hitreje kot so pa pričakovali največji optimisti. ;)
««
2 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
27360948 (8686) kow
»

Tesla Powerwall v Sloveniji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
9521683 (14841) hruske
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16954826 (49152) Jackass
»

Avstralci za zdaj zadovoljni s Teslino megabaterijo

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
2210099 (6369) fikus_
»

V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
16145063 (37682) NSA Agent

Več podobnih tem